Egy számítógépes játék lesz netes bankolás

By | 2012-02-10

Az ING Group új koncepciójának célja, hogy a banki folyamatok szórakoztatóvá tételével motiválja az ügyfeleket a különböző szolgáltatások használatára. Az IND egy újfajta gondolkodásmódot épített be banki front-end termékébe, az IND Banking Front-Office-ba. A szolgáltatás lényege, hogy a különböző banki tranzakciók – mint az átutalás, a pénzlekötés, illetve elektronikus számlakivonat, – igénybevételével pontokat, úgynevezett badge-eket lehet gyűjteni, melyek beválthatóak a bank által adott kedvezményes banki termékekre, kedvezőbb szolgáltatási díjakra vagy akár jobb kamatra is.

Az általános lojalitás programoktól eltérően, ez a szolgáltatás inkább hasonlít egy számítógépes játékra, mint egy hűségprogramra. További infó itt..

Vélemény, hozzászólás?